پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6696
-
الف
+

اختصاصی: نیما فلاح با «زنگ آخر» به آی‌فیلم می‌آید

مجموعه تلویزیونی «زنگ آخر» به کارگردانی نیما فلاح روی آنتن شبکه بین‌المللی آی‌فیلم می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «زنگ آخر» به کارگردانی نیما فلاح روی آنتن شبکه بین‌المللی آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، پخش مجموعه طنز «زنگ آخر» از ساخته‌های نیما فلاح، سه‌شنبه 3 بهمن آغاز می‌شود. این سریال هر روز ساعت 17:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های 1:00 بامداد و 9:00 صبح روز بعد خواهد بود.

سریال «زنگ آخر» به تهیه کنندگی پروین شمشکی سال 1381 ساخته شده و داستان آن در دبیرستانی پسرانه رخ می دهد. مدیر مدرسه ای پس از تحویل گرفتن دبیرستان ، قول می دهد تا پایان سال ، آن محل را تبدیل به دبیرستانی نمونه کند و در این مسیر، رویدادها و ماجراهای مختلفی رخ می دهد.

سیامک انصاری نقش مدیر مدرسه را ایفا می‌کند. رامین ناصر نصیر نیز در نقش «نقره» آبدارچی مدرسه حضور دارد و در فلاش بک‌های داستان نیز می بینیم که پدران این دو، همین مشاغل را در همین دبیرستان به عهده داشتند. دبیرستان دو ناظم نیز دارد که اولی - با بازی نادر سلیمانی - مردی مهربان و دومی - با بازی ارژنگ امیر فضلی - فردی عصبی و بداخلاق است . 

در سریال «زنگ آخر» بازیگران زیادی از جمله جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، امیر نوری، بیژن بنفشه خواه، رضا بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر و ... ایفای نقش کرده‌اند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده : رضا عرفانی ، کارگردان تلویزیونی : سید وحید حسینی ، تصویر برادران : فریدون مسروری ، امیر تهرانچی و کاظم شهبازی ، صدابرداران : ناصر انتظاری و بهروز معاونیان ، نورپرداز: مهرتاش ثقفی ، طراح صحنه محمد حمزه ، طراح لباس : پروانه قاسمیان ، طراح گریم : نریمان محتشم ، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، تدوین : منصور بنی هاشمی و سید وحید حسینی ، مدیر تولید: حسن علی نقی حسینی.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
خوب

خوببود

فریما

خوب و قدیمی

علی

خوب